sâmbătă, 7 mai 2011

Si am fost la doctor

... pentru o vizita off-cycle, ca sa vorbesc in limbaj corporatist. Pana acum am mers la doctor doar pentru controalele lunare standard, dar de data asta aveam niste intrebari mai presante. Ca sa incepem cu usurelul, la patru luni si 2 saptamani Maia cantareste 7,500 kg si masoara 66 cm, adica e un pic peste medie la ambele capitole, ceea ce nu poate decat sa ne bucure.
E in continuare alaptata exclusiv si se pare ca ii prinde foarte bine, ca de altfel si subsemnatei - chiar ma simt de vreo luna asa la fel ca in trimestrul 2 de sarcina: am trecut de intrebarile/nelinistile/grijile din primele luni si ma pregatesc de incercarile viitoare: diversificarea, dintii, si ce ne-o mai astepta. Perioada asta chiar e una destul de linistita, in care ma bucur la maxim de minunea mea de copil - ne cunoastem foarte bine deja, ne intelegem si mai bine si ne iubim pe zi ce trece mai mult.

Avem insa si cativa norisori pe cerul albastru. De cateva saptamani ne tot luptam cu niste pete destul de urate care nu au trecut cu nicio crema, ulei, unguent pe care le-am incercat. Am tot cautat informatii pe net si, dupa parerea mea, cred ca e o ciuperca (ringworms), dupa cum arata. Asta a crezut si doamna doctor, asa ca ne tratam cu Nizoral crema. Speram sa treaca intr-o saptamana, daca nu, mergem la dermatolog. Dupa doua zile de tratament, se vede deja o ameliorare, asa ca sper sa nu mai ajungem acolo.

A doua problema e ca, la fel, de vreo cateva saptamani, si eu si tati am observat ca partea de jos a coastelor Maiei din partea stanga e mai bombata, mai iesita in afara decat in partea dreapta. Din nou m-am apucat de cercetat si am gasit ca ar putea fi un simptom de lipsa de vitamina D, asa-numitele "coaste evazate". Surpriza, asta a decis si doamna doctor, asa ca i-a suplimentat Maiei cantitatea de Vigantol si a adaugat si 5ml de calciu zilnic, timp de 10 zile in fiecare luna. Ma tot intreb daca diagnosticul asta nu trebuia sa se mai bazeze si pe alte elemente (poate ceva analize de sange?), asa ca o sa mai cer o parere, ca sa fim siguri ca suntem in ordine. Ma cam ingrijoreaza situatia, mai ales ca nu inteleg de ce am ajuns aici - noi i-am dat Vigantol Maiei cate 2 picaturi pe zi din a doua saptamana de viata, am scos-o afara cat de des am putut (adica nu foarte des, ea nascandu-se iarna, dar oricum ...). Sper doar sa se rezolve cu tratamentul prescris.

Cam asta cu chestiunile medicale - nimic foarte grav, dar nici de neluat in seama, asa ca trebuie sa o monitorizam cu atentie in continuare. In alta ordine de idei, am facut mici progrese motrice: ieri Maia s-a intors pentru prima oara de pe spate pe burtica, si azi de pe burtica pe spate. Doar cate o data in fiecare sens pana acum, nu a mai vrut sa repete figura oricat am incercat eu sa o incurajez verbal. De fiecare data s-a intors ca sa ajunga la niste jucarii, asa ca e clar ca fetita noastra poate multe, dar are nevoie de motivatie :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilypie First Birthday tickers