duminică, 27 martie 2011

O saptamana nu asa de buna

De-abia astept sa se termine saptamana asta, ca m-a dat cu totul peste cap. Parca am dat o pagina si ce scrie pe pagina de acum nu are nicio legatura cu ce a fost pana acum. Pentru prima data de cand s-a nascut Maia a trebuit sa cobor de pe norisorii pe care ma urcasem cand am vazut-o prima oara, si nu-mi place deloc aici jos, printre muritori. Parca s-a destramat o vraja pe care mi-o doream cat mai lunga, daca s-ar fi putut, fara sfarsit. Offf .... Insa se pare ca nici macar Maia, asa ingeras cum e ea, nu poate sa faca minuni care sa tina prea mult.

Ce s-a intamplat? Pai sambata am avut botezul, care a iesit bine, pe de o parte, dar a fost foarte obositor si stresant, in primul rand pentru Maia, dar si pentru mine. Iarasi orgolii ranite, suparari ale diverselor persoane, si eu, ca de obicei, la mijloc.
Se pare ca nu se poate sa avem si noi niciun eveniment din asta mai special in familie, fara sa apara si o chestie de-asta (sau mai multe). Ei, in sfarsit, sa speram ca vor trece toate cu timpul, ca de fiecare data.

Pentru Maia insa au fost si alte urmari, ca marti spre miercuri a facut febra 39.1, apoi miercuri dimineata iarasi 38.7, asa ca am mers repede la Medicover, ne-a vazut doctorita noastra, ne-a luat si sange si urina, sa fim siguri ca nu e vreo infectie mai nasoala. Dar se pare ca nu e nimic, analizele au iesit bine, a fost o simpla raceala, dar cu febra. Azi e mult mai bine, nici azi-noapte nu a mai trecut de 38, asa ca sper sa isi revina complet cat de repede posibil. Desi nu a fost nimic grav, m-am simtit super vinovata ca i-am afectat cresterea ei impecabila de pana acum - trebuia sa fi avut mai multa grija de ea, sa nu se imbolnaveasca asa repede. Acum nu mai avem decat muci, suficient de multi incat sa nu mai putem face fata cu pompita manuala, asa ca am trecut la vestita si infioratoarea (pentru parinti) batista a bebelusului, care de fapt este foarte eficienta si, culmea, Maia plange mult mai putin cand o folosim decat atunci cand foloseam pompita manuala.

Si alt lucru care imi face saptamana un cosmar este programul de somn al Maiei, care s-a dat cu totul peste cap dupa botez. De unde de vreo trei saptamani ea dormea de la 11 la 5 dimineata fara intrerupere, acum se trezeste la 2, sau 3, sau 4, si apoi iar la 5 sau 6, si vrea sa manance. Noroc ca adoarme la loc imediat dupa, dar eu apucasem sa ma obisnuiesc cu noptile lungi de somn. Sper sa nu fie decat o urmare a stresului reprezentat de botez si de raceala - probabil si faptul ca are muci si probabil o stare mai proasta nu o ajuta deloc sa doarma bine. De-abia astept sa treaca toate si sa ne revenim la programul si fericirea dinainte.

L.E. Atat de ciudata a fost saptamana care a urmat botezului, ca nu am apucat sa termin de scris postarea asta si sa o public atunci. O public de-abia acum, dar intamplarile descrise s-au petrecut acum 2 saptamani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilypie First Birthday tickers