miercuri, 29 iunie 2011

Maia si-a facut debutul pe litoral

Si nu pe oricare litoral, ci pe cel din Antalya, unde am stat o saptamana incepand cu 18 iunie. Ne-am trezit chiar mai dimineata decat de obicei, ca sa fim la 6 la aeroport. Cat am asteptat sa facem check-in-ul Maia a adormit in Manduca si s-a trezit de-abia inainte de boarding. In avion nu a reactionat deloc urat la decolare, probabil din cauza ca nu ne-am ridicat la altitudine foarte mare, fiind zborul scurt.
S-a jucat cu jucariile noi, cu servetele de hartie, iar spre sfarsitul zborului i s-a facut foame si a adormit la san, dupa care s-a mai trezit de-abia in autocarul care ne-a transferat de la aeroport la hotel.
S-a acomodat destul de repede, a doua zi deja isi facuse un program de care ne-am tinut toata saptamana: trezirea la 6, la 7 la masa, unde reuseam cu greu sa o pacalesc sa inghita cateva lingurite de cereale, la 7.30 pe plaja, joaca in nisip, baie in mare, somn pe plaja, iar nisip, iar mare, la 11 cel tarziu in camera. Apoi cu mami si tati la masa de pranz, dupa care somn de dupa-amiaza de 2-3 ore. Seara la 5-5.30 din nou plaja, la 8 masa de cereale, la 9 baie si somnic. Noaptea nu a dormit prea bine - patutul nou sau schimbarea de mediu au facut-o sa se trezeasca de cel putin 2 ori pe noapte. Dar recuperam cat de cat in timpul zilei - somnul de dupa-amiaza era o binefacere si pt ea, dar si pentru noi.
Am fost foarte incantata ca nu ma chinuiam deloc sa o adorm - probabil marea, caldura, o oboseau foarte tare asa incat adormea singurica imediat ce o puneam in pat cu suzeta. Plus ca acasa nu dormea niciodata asa mult dupa-amiaza - si se pare ca si-a pastrat obiceiul asta bun acum ca ne-am intors acasa. Sa speram ca pentru cat mai mult timp, mai ales ca am observat ca am cam trecut de la 3 somnuri de zi la 2, unul dimineata si unul dupa-amiaza.
De mancat solide nu prea a mancat, baza a fost sanul, dar nu ma vait, avem timp destul. Mi se pare oricum ca a crescut destul de mult in vacanta asta, plus ca e mult mai activa, e super mobila si foarte foarte interesata de ce e in jur. S-a si bronzat un pic, cu toata crema de protectie si statul mai mult la umbra - nu s-a inrosit, s-a innegrit direct, e chiar draguta asa un pic negricioasa.
Pentru noi a fost un concediu atipic, dar ne-a placut. Am respectat 100% programul Maiei si ne-am pus pe noi deoparte - ne-am gandit ca e oricum destul de mica pentru asa o vacanta, si nu am vrut sa o deranjam mai mult decat necesar. Dar ne-am bucurat foarte mult de reactiile ei - i-a placut apa, i-a placut nisipul, radea, era tot timpul vesela si asta ne face sa credem ca totusi i-a facut bine aceasta plimbare. La anul probabil ca o sa ne permitem si noi sa iesim dupa 9 seara din camera - anul asta am respectat bebelusul.
Primele doua zile mie mi s-au parut foarte grele, Maia baga toate cele in gura, totul mi se parea plin de microbi, eram super stresata sa nu raceasca, sa nu se imbolnaveasca. Dupa aia m-am mai relaxat putin, mi-am dat seama ca nu am cum sa o feresc 100% de rele, si ca mi-am asumat niste riscuri cand am hotarat sa o ducem la mare la 6 luni. Din fericire, totul s-a terminat cu bine, asa ca de-abia asteptam vacantele urmatoare.



Am stat la Hotel Silence Beach, in Side, dar nu l-as recomanda. E un hotel foarte mare, peste tot te simteai ca in gara, foarte multa lume si foarte multa galagie, nici vorba de linistea din denumire. Mai ales ca aveam camera orientata spre cladirea unde se aflau restaurantul principal si bucataria, iar aparatele de aer conditionat si de evacuare ale bucatariei faceau un zgomot infernal, ce nu se oprea niciodata - daca stateam cu usa deschisa la balcon ne simteam ca pe un aeroport unde se pregateau sa decoleze vreo 3-4 avioane, cam asta era nivelul de zgomot. Mancarea buna si destul de variata, dar sistemul asta all inclusive poate fi nociv pentru oameni pofticiosi ca mine, asa ca de cand ne-am intors mananc doar salata si iaurt. Aveau si Aqua Park, destul de mic, dar era. Si ceva parc de distractii, pe care nu am apucat sa il vizitam, dar nu am auzit pareri foarte bune despre el. Curatenia in camere ne-a dezamagit - la noi nu a ajuns menajera decat o singura data intr-o saptamana - probabil si pentru ca stateam mai mult in camera decat altii, dar ma gandesc ca la un hotel de cinci stele ar trebui sa se dea mai multa importanta acestui aspect, indiferent de programul oaspetilor. Nu mi s-a parut un hotel de 5 stele, ma gandesc ca puteam gasi conditii asemanatoare in Bulgaria la bani mai putini. Si nu stiu daca as mai merge in Turcia in vacanta pentru copil - probabil ca exista hoteluri mai bine dotate si mai ofertante pentru copii, dar turismul asta de masa, cu 3000 de turisti intr-un hotel cat un oras nu ma atrage foarte mult. O sa mai studiez sa vad ce alte posibilitati ar mai fi - ma gandesc la Grecia.
Una peste alta, a fost totusi un concediu reusit, macar din perspectiva ca ne-am intors sanatosi si veseli. Acum urmeaza vacanta la munte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilypie First Birthday tickers